Bun, Curat, Just!

Scopul Asociatiei Slow Food Turda este organizarea de activitati educationale pentru promovarea patrimoniului local, regional si national, din punct de vedere gastronomic si cultural precum si sustinerea dezvoltarii agrare.

miercuri, 3 martie 2010

Turta dulce la gradinita





Lipsa postarilor din ultimul timp se justifica prin pregatirile proiectelor care s-au demarat in acest an, insa voi face un rezumat la activitatile din luna februarie, acum, ca sa nu raman tare in urma.
Cat despre proiectele noi … la momentul potrivit.

12 februarie a fost ziua cand la Gradinita Dr. Ioan Ratiu am facut turta dulce cu copiii din programul “Viata in gradina verde”. Activitatea a inceput cu prezentarea ingredientelor folosite punand accent pe grau. Reteta folosita este una de 120 de ani si apartinea doamnei Klug. Eu am reteta de la mama mea care a primit-o personal de la Klug neni, cum ii spunea toata lumea, acum zeci de ani.

A fost un success, de fapt totdeauna este un succes cand faci activitati cu copiii si in plus, ei stiu si sa aprecieze ca le acorzi timp si le oferi ceva, oferi ceva ce le lipseste in sistemul nostrum educational: adica partea practica. Am avut si parinti si bunici alaturi de noi si bineinteles si doamne educatoare cu care colaboram foarte bine de fiecare data .

Cred ca cel mai bine ar fi sa vizionati pozele si veti intelege.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu